Některé reklamní předměty zapadly, jiné si ale byly schopny vydobýt téměř kultovní status. Které to jsou?
Trička se značkou
Trička se značkou jsou jednoznačně jedním z nejpopulárnějších reklamních předmětů. Klíč k úspěchu v tomto případě spočívá v jejich praktičnosti a viditelnosti. Když lidé nosí oděv s logem firmy, stávají se doslova chodícími billboardy. Navíc jsou trička univerzální a mohou být nošena při různých příležitostech, což zvyšuje dosah sdělení, a tedy v konečném důsledku jejich hodnotu jako reklamního předmětu.
Reklamní psací potřeby
Obrandované psací potřeby jsou klasickým příkladem efektivního reklamního předmětu. Mohou být levné na výrobu, snadno se distribuují a jsou velmi praktické. Lidé je používají denně, což znamená, že logo nebo název firmy zůstává neustále na očích. Nemusíte se spokojit jen s levnou propisovací tužkou. Plnicí pera navíc v sobě mohou nést určité poselství tradice a hodnoty a lze je pojmout i velmi luxusně, u nejdražších variant se užívá například pokovení zlatem.
USB flash disky
Existuje mnoho lidí, kteří si jednoduše pro své potřeby nemuseli nikdy koupit žádný flash disk. S klidným svědomím totiž používají ty reklamní. Malé, snadno přenositelné zařízení umožňuje jednoduché přenášení dat a je velmi praktické pro každodenní použití. Spolehlivě tak funguje jako dlouhodobý nosič reklamy. A hodí se i do poměrně formálního firemního prostředí.

Hrnky na čaj nebo kávu
Jen málo lidí není zvyklých začít svůj den se šálkem čaje nebo kávy. Denně tak může velmi široká spotřebitelská základna mít v ruce i vaši reklamu. S praktickými termohrnky tento dosah ještě zvýšíte. Najednou totiž vaši zákazníci budou moci mít u sebe teplý nápoj i na cestách. A zároveň vám vytvoří i „živý“ poutač, jelikož vaši značku budou prezentovat na ulici, v hromadné dopravě, v zaměstnání nebo ve škole. Akcentovat opakovaně použitelným nádobím můžete i myšlenku udržitelnosti.
Zaujal některý z těchto evergreenů i vás? S UniMark si určitě správné promo produkty pro svoje podnikání vyberete.